Voorjaarskoor Da Capo groot succes!

Gepubliceerd op 1 februari 2023

Het “Da Capo Voorjaarskoor” van Da Capo Vocaal Stramproy is een groot succes.
Het maximum aantal aanmeldingen van 25 is bereikt!
Op dit moment is aanmelden voor het voorjaarskoor weliswaar niet meer mogelijk maar lijkt het je toch leuk om met ons mee te komen zingen: neem dan toch contact met ons op, zie hieronder.
We plaatsen je dan op de wachtlijst en mocht er een plaats vrij komen dan nemen we meteen contact met je op.

Dat “Voorjaarskoor”, wat is dat ook alweer?
Na de kennismaking op donderdag 2 februari om half acht in Zaal Van Loon repeteren we onder leiding van de onvolprezen Veerle Henkens vervolgens iedere donderdag daar vanaf 20:00u. tot 22:00u., met een korte onderbreking voor een praatje en een drankje. Elke kandidaat krijgt een ervaren koorlid als buddy.
Je zult ervaren dat samen zingen al snel heel vertrouwd voelt. En de drempel is nu extra laag, het is gratis en je als nu mee gaat doen ben je niet de enige nieuwe bij dit gezellige koor.
We studeren gezamenlijk een 5-tal liedjes in, die we tijdens concerten op 18 juni in het “Open Luchttheater” in Thorn, en op 23 juni in het “Munttheater” te Weert uitvoeren.

Zingen is erg leuk, ontspannend én gezond. Na een repetitie voel jij je energieker en vrolijker. We hopen natuurlijk dat je na 23 juni “echt” lid wordt van het koor en mocht het niet zo zijn kan je zonder twijfel terugkijken op een leuke, bijzondere ervaring.

Dus wil je toch nog kans maken, meldt dit dan aan via: info@dacapo-gemengdkoor.nl.
Vermeld je voor- en achternaam, leeftijd, adres en telefoonnummer. Kijk op
www.dacapo-gemengdkoor.nl of bel voor meer informatie met Mirjam 06-48478883 of Huub 06-29537900.