“Onder het Licht van de Torenster”

Gepubliceerd op 18 december 2017

We hebben mét u genoten van een uniek evenement waarin we op weg naar Kerstmis inhoud gaven aan de woorden “Samen” en “Wees Welkom”. Met zorgvuldig gekozen liedjes, muziek, verhalen en mooie lichteffecten werden we tijdens beide uitvoeringen in een volle kerk in vervoering gebracht. “Let your heart speak” was een van de teksten die aanzetten tot nadenken……….Dat hebben we inderdaad samen met u gedaan!. De vele repetities, de uitvoeringen en het gezellig samenzijn op het kerkplein waren terugkijkend fantastisch. Bedankt voor uw aanwezigheid!

Een groot compliment aan meneer Pastoor, Sing4U, de vertellers, de leden van het Combo en de technici voor de fijne samenwerking. Hartelijk dank aan iedereen die een steentje heeft bijgedragen om deze bijzondere uitvoeringen mogelijk te maken. Ook onze begunstigers en subsidieverstrekkers zijn we zeer erkentelijk voor de ondersteuning. Het Dorpsfonds, de Gemeente Weert, de Provincie Limburg, het Samenfonds 0495, het Rabo dichterbij fonds, en Jumbo Stramproy hebben ons geholpen om het mogelijk en voor iedereen bereikbaar te maken.

Als u zich afvraagt of zingen misschien iets voor u is; op donderdagavond 25 januari hebben we een “inlooprepetitie”. U bent van harte uitgenodigd om te komen ervaren hoe leuk het is om met ons “uw hart te laten spreken” met  samen zingen. Wilt u zich dan bij voorkeur aanmelden via: info@dacapo-gemengdkoor.nl

Zingen is gewoonweg heerlijk!

Gemengd Koor Da Capo